بی نهایت ها

برای تو می نویسم از ...

بی نهایت ها

برای تو می نویسم از ...

حرف تازه ی من...

باز هم از کنارت گذشتم ،
دوستت دارم ؛
افسوس
" دوستت دارم هایت"
جنس ِ شعرهایم را نمی مانند و نمیدانند ..
                                                ...

می توانستی
نُت شوی تا آهنگ ِ روزگارم باشی
می توانستم
آرامت باشم
در شب های بی قراری

من نمی مانم اینجا !
امروز
نخستین روز
از ادامه ی روزهای عمر من است ،
امروز
روز ِ تولد ِ یک شعر تازه است
من اینجا نمی مانم
---
 

نویسنده :سیدمحمد مرکبیان

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://whitehour.persianblog.ir/

گفتم و بازم میگم من عاشق این شعرهائی هستم که انتخاب میکنی

این یکی خیلی تلخ بود
امید وارم انعکاس درونت نباشه
روزهای پر از شادی برات آرزو میکنم

ممنون دوست عزیز مثل همیشه لطف دارید.
ای کاش نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد